1. Przedsiębiorca, kontakt
1.1. Podmiotem prowadzącym sklep internetowy za pośrednictwem sieci Internet, działający pod adresem www.namaniaczku.pl jest Muchlewicz- Dawid Muchlewicz z siedzibą w Warszawie, ul. Skwer Kardynała Stefana Wyszyńskiego 5/26, 01-015 Warszawa
1.2. Klient ma możliwość kontaktu z prowadzącym sklep internetowy w każdy z poniższych sposobów:
- pod adresem Esklep ul. Skwer Kardynała Stefana Wyszyńskiego 5/26 01-015 Warszawa
- telefonicznie pod numerem bezpłatnej infolinii dla telefonów stacjonarnych i komórkowych: 690244512
- poprzez pocztę elektroniczną na adres: sklepnamaniaczku@gmail.com
- przez formularz kontaktowy na stronie sklepu internetowego.
2. Ogólne zasady korzystania ze sklepu internetowego #naMANIACZKU
2.1. Ze sklepu internetowego mogą korzystać tylko osoby, które ukończyły 18 lat.
2.2. Osoby, które nie ukończyły lat 18 mogą korzystać ze sklepu internetowego za zgodą rodziców bądź opiekunów prawnych.
2.3. Osoby rejestrujące się w sklepie internetowym oraz dokonujące tam zakupów podają swoje dane osobowe i wyrażają zgodę na ich przetwarzanie na zasadach wskazanych w Polityce prywatności.
2.4. W celu potwierdzenia prawidłowości danych podanych podczas rejestracji w sklepie internetowym, klient otrzymuje wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie danych.
3. Zamawianie towarów
3.1. Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową www.namaniaczku.pl
3.2. Towary w sklepie internetowym są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej znajdują się między innymi informacje o właściwościach towaru, jego cenie, materiale, z którego jest wykonany, orientacyjnej dostępności w magazynie.
3.3. Klient zamawiając towar dokonuje jego wyboru, w sposób właściwy dla danej rzeczy, określając w szczególności rozmiar, kolor, a w razie potrzeby podając także inne specyficzne informacje oraz liczbę sztuk zamawianych towarów.
4. Jak kupować w sklepie internetowym – szczegółowa instrukcja
4.1. Po wybraniu przez Klienta towaru, należy kliknąć ikonę „Dodaj koszyka”.
4.2. Produkt zostaje przeniesiony do koszyka, który jest widoczny po kliknięciu na ikonę koszyka w pasku u góry strony. Przejść do koszyka można poprzez wybranie przycisku „Dodaj do koszyka”, który uruchamia stronę pokazującą wszystkie produkty, które znajdują się w koszyku.
4.3. Po wybraniu opcji „Przejdź do kasy”, uruchomi się strona, gdzie należy wprowadzić dane Klienta niezbędne do zrealizowania transakcji i wysyłki zamówionego towaru.
4.4. Po zalogowaniu do sklepu internetowego Klient uzyskuje dostęp do dodatkowych opcji w panelu Klienta takich jak: historia zamówień, możliwość sprawdzenia, na jakim etapie jest ostatnie, złożone zamówienie, zapamiętanie adresów wysyłek, możliwość otrzymywania aktualnych informacji o produktach ze sklepu.
4.5. Po wybraniu sposobu dostawy i wprowadzeniu wszystkich potrzebnych danych (w tym ewentualnie danych do faktury), należy wybrać sposób płatności.
4.6. Klient ma możliwość wybrania sposobu płatności online PayU lub opłacenia przesyłki przy odbiorze.
4.7. Klient składa zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę”.
4.8. Po kliknięciu przycisku “Kupuję i płacę”, a jeśli Klient wybrał płatność online, po dokonaniu płatności poprzez serwis PayU, Klient jest przekierowywany do strony potwierdzającej złożenie zamówienia, z której może kontynuować zakupy lub przejść do podsumowania zamówienia.
4.9. W przypadku wybrania jako formy zapłaty za towar płatności online (przelew lub płatność kartą płatniczą przez system PayU), dyspozycję zapłaty należy zrealizować bezpośrednio po złożeniu zamówienia. W przypadku nieotrzymania zapłaty na rachunek LPP lub podmiotów pośredniczących w transakcji (serwisu PayU), zamówienie nie jest uznawane za prawidłowo złożone, co oznacza, że umowa nie dochodzi do skutku, a zamówienie nie zostanie zrealizowane. W takiej sytuacji należy złożyć nowe zamówienie.
4.10. Na każdym etapie składania zamówienia, do czasu dokonania płatności, można anulować zamówienie zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc z podstrony służącej do składania zamówień. Zamówienie, którego proces składania nie zostanie doprowadzony przez Klienta do końca nie zostanie zrealizowane.
4.11. Niezwłocznie po złożeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w danych logowania, przesłany zostanie e-mail potwierdzający złożenie zamówienia. W treści tej wiadomości Klient otrzyma zindywidualizowany numer zamówienia, którego podanie umożliwia m.in. ustalenie stanu realizacji zamówienia.
4.12. NaMANIACZKU może kontaktować się z Klientem na podany przez Klienta adres e-mail lub telefonicznie, na wskazany przez Klienta nr telefonu kontaktowego, w celu wyjaśnienia wątpliwości, potwierdzenia złożenia zamówienia lub w innych kwestiach związanych z realizacją zamówienia.
5. Ceny
5.1. Ceny na stronie sklepu internetowego podawane w złotych polskich są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT.
5.2. Do ceny towaru doliczany jest koszt przesyłki, którego wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy i płatności.
5.3. Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną. Po złożeniu zamówienia cena zamówionych towarów nie zmieni się.
5.4. NaMANIACZKU zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w sklepie internetowym, wprowadzania nowych towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian zgodnie z normami kodeksu cywilnego oraz innych przepisów prawa.
6. Dostępność zamówionych towarów
6.1. Wszystkie towary oferowane w sklepie internetowym są towarami dostępnymi.
6.2. W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu Klientów, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zamówienia.
6.3. W karcie produktu udostępniana jest pełna informacja o zakresie rozmiarów – rozmiary aktualnie niedostępne również znajdują się na tej liście, jednakże są wyraźnie oznaczone innym niż rozmiary dostępne kolorem oraz są przekreślone.
7. Niemożność zrealizowania zamówienia
W przypadku braku danego towaru w magazynie lub niemożności zrealizowania zamówienia z innego powodu, Klient zostanie poinformowany na adres e-mail lub telefonicznie o problemach z realizacją zamówienia i możliwych rozwiązaniach.
8. Sposób dostawy i czas realizacji zamówienia
8.1. Dostawy towaru realizowane są jedynie na terenie Polski.
8.2. W przypadku wybrania sposobu płatności „za pobraniem”, zamówienie zostaje przekazane do realizacji bezpośrednio po jego złożeniu. W przypadku wyboru jednego ze sposobów płatności online (PayU), zamówienie zostaje przekazane do realizacji po potwierdzeniu wpływu należności na konto LPP (za pośrednictwem serwisu PayU).
8.3. Jeżeli wybrany towar jest dostępny, a Klient wybrał dostawę pod wskazany adres, to czas dostawy wynosi od 3 do 14 dni roboczych od dnia skutecznego złożenia zamówienia. Czas dostawy może ulec wydłużeniu w okresach wyprzedaży lub akcji specjalnych.
8.4. UWAGA: W przypadku wyboru jako formy płatności, płatności online (PayU) realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpływie 100% należności za zamówienie na konto właściciela firmy, od tego też momentu należy liczyć termin, w ciągu którego towar zostanie przekazany Klientowi.
8.5. Dostarczaniem zamówień zajmuje się InPost
9. Formy płatności za zamówienie
9.1. Za pobraniem: zapłata następuje do rąk kuriera przy odbiorze przez Klienta przesyłki kurierskiej.
9.2. Karta płatnicza: Klient musi dysponować kartą umożliwiającą dokonywanie płatności w Internecie (o tym czy dana karta spełnia ten warunek należy upewnić się w banku, który wydał kartę). Płatność kartą płatniczą odbywa się za pośrednictwem serwisu PayU. Operacja płatnicza dokonywana jest pomiędzy klientem a operatorem posiadanej przez klienta karty.
10. Umowa sprzedaży
10.1. Informacje umieszczone na stronie internetowej sklepu www.namaniaczku.pl nie stanowią oferty zawarcia umowy w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego.
10.2. Umowa jest zawierana w języku polskim.
11. Wykonanie umowy – termin
W zależności od rodzaju wybranej przez Klienta opcji dostawy (standardowa lub odbiór we wskazanym salonie stacjonarnym), NaMANIACZKU zobowiązuje się do przekazania towaru Klientowi w terminie do 14 dni roboczych, od poprawnego złożenia zamówienia. Dni robocze liczone są od poniedziałku do piątku , z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
12. Koszt dostawy
12.1. Dostawy realizowane są jedynie na terenie Polski.
12.2. Koszt dostawy uzależniony jest od wybranego sposobu dostawy i płatności i wynosi:
- w przypadku przesyłki standardowej kurierem i płatności online – 20 PLN brutto;
- w przypadku przesyłki standardowej kurierem i płatności przy odbiorze – 25 PLN brutto.
13. Odstąpienie od umowy
13.1. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru w terminie 30 dni, z podaniem przyczyny.
13.2. Prawo do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.
13.3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi złożyć jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy w wskazany sposób:
- przez wysłanie wiadomości e-mail na adres: sklepnamaniaczku@gmail.com
13.4. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
13.5. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym sklep została poinformowana o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży.
13.6. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
13.7 Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
13.8. Rzeczy należy odesłać na adres: Dawid Muchlewicz, ul. Skwer Kardynała Stefana Wyszyńskiego 5/26, 01-015 Warszawa, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.
13.9. Zwrot rzeczy może być dokonany według wyboru klienta na jego koszt bądź za pośrednictwem kuriera
13.10. Klient może także zwrócić rzecz w siedzibie firmy.
13.11. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
14. Reklamacje
14.1. Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wad produktów sklep ponosi odpowiedzialność za wady.
14.2. Każda rzecz kupiona w sklepie internetowym NaMANIACZKU może być reklamowana, zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu cywilnego dotyczącymi rękojmi, jeżeli w ciągu dwóch lat od jej wydania Klientowi.
14.3. Reklamację można złożyć drogą mailową.
14.4. NaMANIACZKU rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni i poinformuje Klienta o sposobie jej załatwienia.
14.5. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą mailową, Klient otrzyma zwrot poniesionych, celowych kosztów wysłania wadliwego towaru do e-sklepu.
14.6. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany Klientowi wraz z informacją o niezasadności reklamacji.
15. Rezygnacja z zamówienia
15.1 Klient może zrezygnować z zamówienia.
15.2. Klient ma możliwość anulowania zamówienia przez kontakt mailowy.
15.3 Klient ma możliwość anulowania zamówienia poprzez kontakt z właścicielem firmy.
16. Przetwarzanie danych osobowych
Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie przez Muchlewicz danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych, uniemożliwia zarejestrowanie się w sklepie internetowym i dokonywanie w nim zakupów. Wszelkie informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
16.1. Przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych
Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych i ich powierzenie podmiotowi trzeciemu w celu przekazywania Klientowi informacji handlowych pochodzących od Muchlewicz np. o akcjach promocyjnych.